søndag 4. juli 2010

Plantegninger

Utrolig hva man finner igjen når man rydder et roterom;-D
Først NÅ fant jeg igjen plantegningene....
Har ofte irritert meg over at jeg IKKE skjønner hva folk
mener når de skal forklare ting i huset sitt.
(dårlig på å se romfordelinger for meg altså)
SÅ derfor legger jeg inn tegningene,
så kan jo dere se selv hva jeg mener når jeg prøver å forklare=)





SÅ, velkommen inn i 1.etg=)

Vårt rom skal bli gjesterom * Snuppens rom skal bli lekerom
Svigermors rom skal bli barnerom * Skattekammeret skal bli vårt rom
Og dere ser jo hva jeg mener=)







Så går vi opp i 2.etg

Imotsetning til hva som er på tegningene,
så går døren inn til kontoret inn fra nydelen av stuen.
Vi har revet halve veggen som er mellom kjøkkenet og spisestuen=)


Min søster og typen står å lager vaffler til oss til lunsj, og jeg får strax besøk;)
Glad jeg fikk det ENE kamera til å virke! Imorgen MÅÅÅ jeg på
fotoknudsen med digitalkamera altså....

Blogges plutselig igjen!
Nyyyyt helgen og ferien=D










6 kommentarer:

Anonym sa...

Morsomt innlegg!
Så kjekt at du vil delta på trekningen min-så fant jeg bloggen din:-)
Ser vi har en "ting" som er felles: Min kjære jobber også i Nordsjøen - er kaptein på anker-håndtering:-)
Heldige deg som har han såå mye hjemme!;-D
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Tusen takk for den hyggelige kommentaren inne hos meg. Er så flott å oppdage nye blogger!

Ha en fin kveld
Janne Merethe

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei ♥

Så morsomt å få se tegningen og planene deres da!! Ja dem er veldig søte kammersstakene ♥ Tender lys om kvelden når jeg leser og ligger og blogger ♥

Ha en fin sommer da ♥

Klem Hege :))

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Åh, så moro med tegninger!! :D Så spennede!

Ha en fin dag!

Datt sa...

Hihi, nå har jeg oversikt! Og har utfordringer til deg inne hos meg! :)

Villa Minde sa...

Jeg elsker plantegninger så tusen takk for at du deler dine ;0) Et utrolig flott hus dere har og med endringene blir det superfint og superpraktisk - gleder meg til å se det endelige resultatet! Håper du og dine har en herlig sommer! Klem fra meg